1- روند استرداد وجه: در صورت انصراف از خرید و یا تایید درخواست مرجوعی کارشناسان مربوطه با مشتری تماس گرفته و پس از دریافت شماره شبا و یا شماره کارت پس از گذشت حداکثر 48 ساعت وجه به حساب شخص خریدار واریز می گردد لازم به ذکر است وجه فقط به حساب کارت وارد شده در درگاه بانکی هنگام خرید استرداد داده می شود.
2-مدت زمان تحويل: از زمانی که مشتری مبلغ کالا را واریز می نماید ما در اسرع وقت در ساعات اداری مرسوله را تحویل شرکت پست می دهیم و بلافاصله رسید مذکور را برای مشتری ارسال می نماییم چنانچه مشتری مایل به دریافت کالا از طریق دیگر باشد ما هزینه پستی را به مشتری مرجوع می نماییم و کالا را بصورت پس کرایه برای مشتری ارسال می نماییم
3-روند مرجوعي كالا و نحوه فسخ خدمات: عیب فنی و مغایرت در سفارش – برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت داشتن عیب فنی (مشکلاتی که در علمکرد کالا وجود داشته باشد) در صورتی امکانپذیر است که مشتری تا ۷ روز پس از دریافت کالا با پشتیبانی تماس بگیرد. – در صورت وجود هرگونه آسیبدیدگی، مشکل فیزیکی یا وجود مغایرت در سفارش ثبت شده، مشتری باید حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تاریخ دریافت کالا با پشتیبانی تماس گرفته و ما را از این مشکل آگاه سازد. -برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت عدم همخوانی با سفارش ثبت شده مانند رنگ کالا یا سایر مشخصات ظاهری، در صورتی امکانپذیر خواهد بود که از کالا استفادهای نشده باشد. -وقتی مشتری میتواند بدون بازکردن بستهبندی، مغایرتِ محصول را با سفارش خود تشخیص دهد؛ رسیدگی به درخواست او درصورتی ممکن است که کالا را از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیهی خود خارج نکرده باشد.بنابراین : هر گاه مشتری به هر دلیلی از کالا ناراضی باشد می تواند با تماس با راهای ارتباطی ما که در قسمت تماس با ما قرار دارد نسبت به تماس با ما و سپس هماهنگی لازم جهت دریافت آدرس مرجوعی تماس گرفته و کالای خود را مشروط بر اینکه از ما خریده باشد و هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ایجاد نکرده باشد بمدت یک هفته مرجوع کند و ما موظفیم بلافاصله پس از دریافت کالا مبلغ آنرا به کارت مشتری عودت دهیم.بنابراین در فروشگاه داتیس مشتریان می توانند با خیال راحت راحت خرید انجام دهند و بابت مرجوع نمودن و استرداد وجه کالا هیچ نگرانی نداشته باشند. هزینه ارسال تمامی محصولات بر عهده مشتریان می باشد لازم به ذکر است این هزینه ها بر حسب مسافت، مقصد، حجم و وزن کالا و نوع ناوگان حمل و نقلی که انتخاب میکنید متغیر است. و در زمان ثبت سفارش از مشتری اخذ می شود
4- ساعت پاسخگويي: همه روزه بجز ایام تعطیل رسمی و جمعه از صبح ساعت 9 الی 13 و عصر ساعت 18الی21 می باشد
5-نحوه پرداخت وجه: مشتریان می توانند وجه خرید خود را از طریق درگاههای بانکی تعبیه شده در سایت که از طریق درگاه شرکت زرین پال و آی دی پی می باشند پرداخت نمایند و چنانچه خطایی در حین پرداخت پیش آمد با ما در تماس باشند تا در اسرع وقت پیگیر خطای بوجود آمده باشیم . ما موظفیم در حداقل زمان ممکن به درخواست و مشکلات مشتریان گرامی رسیدگی نماییم.
6-شيوه حمل: دسته اول برای استفاده از خدمات ارسال مرسولات شرکت پست، چاپار و یارباکس می توان مستقیما از داخل سایت اقدامکرد. مشتریانی که از داخل سایت فروشگاه مابه نشانی https://datiis.ir اقدام به ثبت سفارش خود می کنند قادر خواهند بود بدون هیچگونه هزینه ای مدت زمان تحویل محصول خود و هزینه آن را مشاهده کرده و از سرویس های پیشنهاد شده داخل سایت یکی را انتخاب کنید. این سرویس ها تشکیل شده است از سرویس ارسال مرسوله شرکت پست جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند. لازم به ذکر است هر کدام از این سرویس ها به صورت پس کرایه و یا پیش گرایی قابل تنظیم نیستند. و مشتری بایستی برای انتخاب حمل غیر پستی با ما هماهنگی های لازم را انجام دهد. دسته دوم در صورتی که سفارش شما عمده باشد یا به هر دلیل دیگری بخواهید از سرویس های شرکتهایی نظیر تیپاکس، باربری ها، حمل توسط اتوبوس یا وانت بار استفاده کنید می بایست سفارش خود را خارج از سایت ثبت کنید. پیشنهاد ما برای سفارشات عمده استفاده از شرکتهای حمل باربری ها می باشد. امکان ارسال سفارش مشتریانی که در کاشان هستند با پیک نیز فراهم می باشد.
7-نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش: مشتری در صورت هر گونه سوال انتقاد یا نارضایتی و یا برای مرجوع نمودن کالا می تواند با شماره تلفن های موجود در قسمت تماس با ما ارتباط گرفته و نسبت به دریافت خدمات پس از فروش ما استفاده کند.
8- قوانين و مقررات مربوط به رعايت حريم شخصي: ما اهمیت زیادی برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما قائل هستیم. لطفا متن زیر را بخوانید تا بیشتر با نحوه برخورد قهوه داتیس با اطلاعاتی که هویت شما را فاش می کند آشنا شوید. اطلاعات شخصی شما محرمانه تلقی و بر اساس سیاست حفاظت از حریم خصوصی، نگهداری میشود. ما آنها را نه منتشر خواهیم کرد و نه در اختیار دیگر مراجع خواهیم گذاشت.
بند ب
1- جمع آوری و استفاده از اطلاعات
ما تنها مالک اطلاعات جمع آوری شده در این وبسایت است. ما این اطلاعات را به هیچ نحو نفروخته، اجاره نداده و به اشتراک نمی گذاریم. برخی از خدمات ما را میتوانید حتی بدون ثبت نام در وب سایت به راحتی استفاده کنید. با این حال، برای استفاده از همه ویژگیهای سایت، میتوانید برای خودتان حساب کاربری ایجاد کنید. ما برای سرویس دهی بهتر برخی از دادههای شخصی را پردازش و منعکس میکنیم. این امر به ویژه برای دادههای زیر است:
نام کاربری
آدرس پست الکترونیکی
رمز عبور
کاربران دیگر در هیچ صورت و هیچ زمانی قادر به مشاهده آدرس پست الکترونیکی و رمز عبور شما نخواهند بود. ما این اطلاعات را به اشخاص ثالث و هر منبع دیگری نخواهیم داد. همچنین برخی اطلاعات دیگر که در مورد شما ذخیره شده است، به عنوان مثال، اگر شما دادههای اضافی در مشخصات شخصی خودتان اضافه کرده باشید و یا اگر با مدیریت وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. توجه داشته باشید که این اطلاعات غیر اجباری است. ممکن است برای کاربران به دلایل مختلف ایمیل ارسال کنیم از جمله برای ثبت نام، آگهی در مورد پیامهای تازه دریافت شده و غیره. ایمیلهای ارسالی از سوی همکاران این وب سایت ذخیره میشوند. ایمیل هایی که مربوط به کسب و کار باشند در طول دوره حفظ قانونی حذف نخواهند شد. همچنین نشانیهای پست الکترونیکی که به آن ایمیل ازسال گردیده اما دریافت نشدهاند، در بایگانی حفظ میشوند.
2- ویرایش و تغییر اطلاعات شخصی
شما می توانید کلیه اطلاعات شخصی خود را در بخش مربوط به حساب من تغییر داده و ویرایش کنید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که شما در سایت وارد کرده اید.
حساب شما توسط شما قابل حذف شدن از سیستم نمی باشد و تنها توسط مدیریت امکانپذیر است.
3- استفاده از کوکی ها
وقتی شما از ما بازدید می کنید، می توانید به صورت ناشناس در وبسایت بگردید. به عنوان یک کاربر میهمان، ممکن است برای بررسی بازدید شما از کوکی استفاده کنیم. همچنین اگر به عنوان یک کاربر عضو از قهوه داتیس استفاده کنید. کوکی حجم کوچکی از اطلاعات است که توسط یک وب سرور به مرورگر وب شما انتقال می یابد و تنها توسط سروری که آن را برای شما فرستاده قابل خواندن است. کوکی با ذخیره سازی اطلاعات کاربری شما، همانند کارت شناسایی عمل می کند. کوکی نمی تواند دستوری را اجرا و یا ویروسی را منتقل کند. بیشتر مرورگر های وب به صورت پیش فرض کوکی ها را می پذیرند. شما می توانید به مرورگر وب خود دستور دهید که به هنگام دریافت کوکی به شما اطلاع دهد و این اجازه را بدهد که آن را پذیرفته یا رد کنید. توجه داشته باشید با غیرفعال کردن کوکیها دیگر نمیتوانید از ویژگیهایی مانند ورود اتوماتیک در وب سایت استفاده کنید.
4- فایل های گزارش وقایع
ما ممکن است از IP Address شما (آدرس کامپیوتر شما بر روی اینترنت) برای بررسی روند ها، مدیریت وبسایت، بررسی جابجایی کاربران و جمع آوری اطلاعات آماری در سطح وسیع استفاده کنیم. این اطلاعات نمی توانند هویت شما را فاش کنند و شما همچنان ناشناس باقی می مانید. مگر اینکه بطریق دیگری اطلاعات شخصی خود را در اختیار ما گذاشته باشید.
5- پیوند ها در بازه های زمانی مختلف
وبسایت قهوه داتیس ممکن است شامل پیوندهایی به دیگر وبسایت ها باشد. آگاه باشید که ما مسئولیتی در قبال شیوه های حفظ حریم خصوصی آن ها نخواهیم داشت. ما کاربرانمان را تشویق می کنیم که هنگام خروج از وبسایت ما آگاه باشند و بیانیه های حفظ حریم خصوصی هر وبسایتی که اطلاعات شخصی کاربران را جمع آوری می کند را، مطالعه کنند. این بیانیه فقط به اطلاعات جمع آوری شده توسط وبسایت قهوه داتیس اعمال می گردد.
6- امنیت
شما به عنوان یک کاربر ثبت نام کرده (عضو)، جهت محافظت اطلاعات شخصی و امنیت، از یک حساب کاربری که توسط رمز عبور تان محافظت می شود، بهره می برید.
7- اصلاح و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی
در صورتی که اطلاعات شخصی کاربری (که هویت او را فاش می کنند مانند ایمیل) تغییر کند، یا اگر کاربر دیگر علاقه به استفاده از سرویس های ما نداشته باشد، تلاش کرده ایم تا راهی جهت اصلاح، به روز رسانی و یا از بین بردن اطلاعات شخصی کاربر فراهم آوریم. این کار می تواند از طریق ارسال ایمیل به پشتیبانی مشتریان انجام شود.
8- اطلاع رسانی از تغییرات
اگر زمانی تصمیم بر آن شد که سیاست های حفظ حریم خصوصی وبسایت را تغییر دهیم، آن تغییرات را بر روی صفحه به روز رسانی قرار خواهیم داد تا کاربرانمان همیشه از اطلاعات جمع آوری شده، نحوه استفاده و احتمال و شرایط افشای آن آگاه باشند. اگر در هر برهه تاریخی به هر دلیل تصمیم به استفاده از اطلاعات شخصی کاربر بگیریم که در زمان ثبت نام ذکری از آن ها نبوده، توسط یک ایمیل او را آگاه خواهیم کرد. پس از آن کاربر این انتخاب را خواهد داشت که آیا اطلاعاتش در این راه استفاده شود و یا خیر. ما از اطلاعات، تحت توافقی که در سیاست های حفظ حریم خصوصی در زمان جمع آوری آن ها صورت گرفته، استفاده خواهیم کرد.
9- تماس
اعتماد کاربران برای ما مهم است. بر همین اصل قهوه داتیس آماده پاسخگویی به سوالات کاربران در رابطه با پردازش دادههای شخصی خود، در هر زمان است. اگر سوالی دارید که در این متن سیاست حفظ حریم خصوصی پاسخ داده نشده و یا اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری در مورد هر بند این متن بدست آورید، لطفا با ما در تماس باشید